domenica 26 ottobre 2014

Nun mi chiamari fimmina: Premio "Nino Martoglio" a Laura La Sala


di Piazza Marineo
Laura La Sala ha vinto il Premio di poesia dialettale “Nino Martoglio” - Città di Grotte, consistente in un'opera d'arte e nella pubblicazione di una silloge di 30 poesie dal titolo "Nun mi chiamari fimmina".
Nun mi chiamari fimmina! si nta li to occhi nun viu rispettu, si pensi ca fussi di to proprietà e mi tratti comu na pupa di pezza, cu testa vacanti e misuri accattivanti. Nun mi chiamari fimmina: si nto lettu nun duni rispettu, si quannu ti parru li paroli su sparsi a lu ventu e usi la lingua comu un cuteddu, e mi fa capiri ca nun cuntu nenti. Chiamami fimmina: si mi duni affettu, amannu la vita, e parri cu mia comu fussi l'avemaria. Chiamami amuri quannu mi senti cantari, e lu cori vola cu sogni e pinseri. Chiamami fimmina di panza cu tanta sustanza, quannu apprezzi chiddu ca fazzu: quannu li nostri occhi su nsintunia, macari sbagghiannu e ridennu nsemmula a mia. Chiamami: chiamami amuri quannu nasci la magia tra tia e mia, quannu la nostra è sana fuddia.